© Copyright 2023 Ricoh. All Rights Reserved.
Privacy | Cookiebeleid | Manage Preferences Algemene voorwaarden
Informatie op het juiste moment beschikbaar hebben, is essentieel voor het succes van je bedrijf. Maar het behandelen, doorsturen, goedkeuren en zoeken naar deze informatie en documenten zijn routinetaken die veel tijd en energie vragen van je medewerkers.
Met de alles-in-één oplossing DocuWare kun je het beheer van je documenten en bijkomende processen automatiseren. Ongeacht de grootte van je bedrijf, de sector of de afdeling waar je werkt, kan DocuWare aangepast worden aan jouw wensen en behoeften. Jij kunt je dan focussen op wat er echt toe doet en geld oplevert!
Eenvoudig
Sla je documenten automatisch op, lokaal of in de cloud
Overzichtelijk
Vind je documenten gemakkelijk terug via een zoekmachine
Mobiel
Raadpleeg je documenten vanaf een mobiel, waar je ook bent
Synchroon
Werk samen met collega’s aan hetzelfde document
Efficiënt
Verkort verwerkingstijd automatisering
Veilig
Beveilig je documenten op een betrouwbaar platform
Automatiseer het beheer van je documenten en bijbehorende processen om tijd en kosten te besparen.