Bereken je besparing

Focus op wat echt geld oplevert!

Informatie op het juiste moment beschikbaar hebben, is essentieel voor het succes van je bedrijf. Maar het behandelen, doorsturen, goedkeuren en zoeken naar deze informatie en documenten zijn routinetaken die veel tijd en energie vragen van je medewerkers.

Met de alles-in-één oplossing DocuWare kun je het beheer van je documenten en bijkomende processen automatiseren. Ongeacht de grootte van je bedrijf, de sector of de afdeling waar je werkt, kan DocuWare aangepast worden aan jouw wensen en behoeften. Jij kunt je dan focussen op wat er echt toe doet en geld oplevert!

#

Eenvoudig
Sla je documenten automatisch op, lokaal of in de cloud

#

Overzichtelijk
Vind je documenten gemakkelijk terug via een zoekmachine

#

Mobiel
Raadpleeg je documenten vanaf een mobiel, waar je ook bent

#

Synchroon
Werk samen met collega’s aan hetzelfde document

#

Efficiënt
Verkort verwerkingstijd automatisering

#

Veilig
Beveilig je documenten op een betrouwbaar platform


Ontdek in 2 minuten wat DocuWare voor jou kan betekenen!

Automatiseer het beheer van je documenten en bijbehorende processen om tijd en kosten te besparen.

Bereken hoeveel tijd en geld je kunt besparen!

Hoeveel medewerkers houden zich bezig met het verwerken van documenten? En hoeveel documenten worden er gerangschikt, goedgekeurd of gezocht? Vul de 5 antwoorden in en bereken je besparing!

Aantal medewerkers dat zich bezighoudt met het beheren (rangschikken, zoeken & valideren) van documenten.


Aantal documenten dat gerangschikt wordt per dag/per persoon.


Aantal documenten dat gezocht wordt per dag/per persoon.


Aantal documenten dat goedgekeurd wordt per dag/per persoon.


Bruto uurloon (in €) van een administratief medewerker.

* Verplicht veld