© Copyright 2022 Ricoh. All Rights Reserved.
Werk samen,
altijd en overal
Webinars
In veel organisaties gaat er veel tijd verloren aan informatie- en documentverwerking. Administratieve processen vinden handmatig plaats en vaak ontbreekt het in- en overzicht. Kan dit efficiënter? Absoluut. Schrijf je in voor één van onze webinars en ontdek de kansen voor HR-, facility- en sales- en marketingafdelingen.
Laat je in 45 minuten bijpraten over de voordelen van gedigitaliseerde en geautomatiseerde documentprocessen. Ontdek hoe je hierdoor tijd en kosten bespaart, grip houdt, de doorlooptijden verkort én het werkplezier een impuls geeft. Doe inzichten op, krijg praktische tips en stel ons al je vragen.
Bekijk de webinars rondom document management. Ontdek hoe je tijd en kosten bespaart, grip houdt, doorlooptijden verkort én het werkplezier een impuls geeft.
Hoe houd je als HR-afdeling grip op de vele administratieve handelingen en documentprocessen, voor zowel de instroom, doorstroom als uitstroom van medewerkers?
Tijdens dit webinar ontdek je:
HR is bij uitstek een afdeling waar medewerkers veel tijd kwijt zijn aan documentprocessen en handmatige handelingen. Daar zijn vaak ook meerdere afdelingen of personen bij betrokken.
In dit webinar geven we je tal van eyeopeners. Je krijgt inzicht in de vele administratieve processen en geven voorbeelden hoe je deze eenvoudig kunt automatiseren. Zodat je efficiënter werkt én overzicht houdt.
Specialist Document Management
Ricoh Nederland
Hoe zorg je voor een vlotte, correcte én 100% compliant registratie van medewerkers en bezoekers? Waarbij je geen omkijken hebt naar de verwerking van ingevulde formulieren?
Tijdens dit webinar ontdek je:
Afgelopen jaar is er meer aandacht gekomen voor bezoekersregistratie. Medewerkers en gasten willen met een veilig gevoel je kantoor binnenlopen. En als facility wil je weten: wie is wanneer en waar op kantoor? Een papieren registratie is omslachtig en tijdrovend. Met een digitale bezoekersregistratie verloopt dit soepeler, sneller en AVG-proof.
Specialist Document Management
Ricoh Nederland
Hoe zorg je ervoor dat fysieke post snel bij de juiste afdeling of medewerker terechtkomt, ook nu we steeds vaker thuis en op afstand samenwerken?
Tijdens dit webinar ontdek je:
We werken steeds digitaler, maar fysieke post blijft belangrijk. Voor veel documenten is bijvoorbeeld een handtekening vereist van specifieke personen. Denk aan arbeidscontracten, geheimhoudingsverklaringen en facturen. Je wilt deze post snel verwerken. Hoe pak je dit aan nu we vaak geen vaste werkplek meer hebben en regelmatig op afstand samenwerken?
In dit webinar ontdek je hoe je dit eenvoudig regelt met documentmanagement.
Specialist Document Management
Ricoh Nederland
Kijk voor meer inspiratie op
WerkTrends.nl!