Werk samen,
altijd en overal

Webinars

Houd grip op informatie- en documentverwerking, in minder tijd

In veel organisaties gaat er veel tijd verloren aan informatie- en documentverwerking. Administratieve processen vinden handmatig plaats en vaak ontbreekt het in- en overzicht. Kan dit efficiënter? Absoluut. Schrijf je in voor één van onze webinars en ontdek de kansen voor HR-, facility- en sales- en marketingafdelingen.

Laat je in 45 minuten bijpraten over de voordelen van gedigitaliseerde en geautomatiseerde documentprocessen. Ontdek hoe je hierdoor tijd en kosten bespaart, grip houdt, de doorlooptijden verkort én het werkplezier een impuls geeft. Doe inzichten op, krijg praktische tips en stel ons al je vragen.

Terugkijken

Bekijk de webinars rondom document management. Ontdek hoe je tijd en kosten bespaart, grip houdt, doorlooptijden verkort én het werkplezier een impuls geeft.

Datum:
Dinsdag 30 maart

Grip en controle op je HR-processen

Hoe houd je als HR-afdeling grip op de vele administratieve handelingen en documentprocessen, voor zowel de instroom, doorstroom als uitstroom van medewerkers?

Tijdens dit webinar ontdek je:

  • Hoe je HR-processen eenvoudig digitaliseert en automatiseert.
  • Hoe je controle houdt op deze processen, met meer in- en overzicht.
  • Wat digitalisering HR concreet oplevert: in tijd, kosten, efficiency, tevredenheid én werkplezier.

HR is bij uitstek een afdeling waar medewerkers veel tijd kwijt zijn aan documentprocessen en handmatige handelingen. Daar zijn vaak ook meerdere afdelingen of personen bij betrokken.

In dit webinar geven we je tal van eyeopeners. Je krijgt inzicht in de vele administratieve processen en geven voorbeelden hoe je deze eenvoudig kunt automatiseren. Zodat je efficiënter werkt én overzicht houdt.


Spreker

Menno Heesbeen
Menno
Heesbeen

Specialist Document Management
Ricoh Nederland

Datum:
Dinsdag 13 april

Veilige en vlotte bezoekersregistratie

Hoe zorg je voor een vlotte, correcte én 100% compliant registratie van medewerkers en bezoekers? Waarbij je geen omkijken hebt naar de verwerking van ingevulde formulieren?

Tijdens dit webinar ontdek je:

  • Hoe je de bezoekersregistratie bij de receptie of ingang eenvoudig digitaliseert.
  • Hoe dit bijdraagt aan een snellere verwerking van formulieren en hoe je hiermee de privacy van gasten en medewerkers waarborgt.
  • Hoe je archivering en vernietiging van de formulieren volgens actuele wet- en regelgeving inricht.

Afgelopen jaar is er meer aandacht gekomen voor bezoekersregistratie. Medewerkers en gasten willen met een veilig gevoel je kantoor binnenlopen. En als facility wil je weten: wie is wanneer en waar op kantoor? Een papieren registratie is omslachtig en tijdrovend. Met een digitale bezoekersregistratie verloopt dit soepeler, sneller en AVG-proof.


Spreker

Menno Heesbeen
Menno
Heesbeen

Specialist Document Management
Ricoh Nederland

Datum:
Donderdag 29 april

Digitaal post verwerken

Hoe zorg je ervoor dat fysieke post snel bij de juiste afdeling of medewerker terechtkomt, ook nu we steeds vaker thuis en op afstand samenwerken?

Tijdens dit webinar ontdek je:

  • Wat werken op afstand betekent voor (fysieke) postverwerking.
  • Hoe je fysieke post via digitalisering altijd snel bij de juiste ontvanger krijgt, terwijl je hier zelf geen omkijken naar hebt.
  • Hoe digitaal post verwerken je organisatie concreet oplevert.

We werken steeds digitaler, maar fysieke post blijft belangrijk. Voor veel documenten is bijvoorbeeld een handtekening vereist van specifieke personen. Denk aan arbeidscontracten, geheimhoudingsverklaringen en facturen. Je wilt deze post snel verwerken. Hoe pak je dit aan nu we vaak geen vaste werkplek meer hebben en regelmatig op afstand samenwerken?

In dit webinar ontdek je hoe je dit eenvoudig regelt met documentmanagement.


Spreker

Menno Heesbeen
Menno
Heesbeen

Specialist Document Management
Ricoh Nederland

Kijk voor meer inspiratie op
WerkTrends.nl!