Ontdek hoe je een flexibele werkomgeving inricht

De toekomst van werken is hybride. Deze trend versnelt de digitale transformatie. En zet thema’s als samenwerken, veiligheid en procesoptimalisatie in een compleet nieuw daglicht. Hoe richt je een flexibele en toekomstbestendige werkomgeving in, zodat je werken vanaf nu maximaal faciliteert?

Schrijf je in voor één of meer van onze webinars. In een uur praten experts je bij over de kansen om efficiënter en effectiever samen te werken, in een hybride setting. Doe inzichten op, stel je vragen en ontdek de praktijkervaringen van andere organisaties.

Terugkijken

Bekijk de webinars rondom Werken vanaf nu. Ontdek hoe je een flexibele, toekomstbestendige werkomgeving inricht en hybride werken mogelijk maakt.

Datum:
Terugkijken

Digitale transformatie

Nieuwe technologieën veranderen de wereld om ons heen. Digitaal transformeren is voor steeds meer organisaties geen keuze meer, maar noodzaak. Hoe maak je de digitale transformatie tot een succes?

Tijdens dit webinar ontdek je:

  • De vele gezichten van de digitale transformatie: ‘people, process & technology’
  • Met welke technologieën je de digitale transformatie mogelijk maakt.
  • De visie van Jan Nieuweboer, Innovatiemanager bij de Rabobank, op hybride werken.

Digitale transformatie brengt mensen, processen en technologie samen. Het is zowel een technologische transformatie als een transitie van de organisatie als geheel.

Het gaat over het veranderen van kernprocessen, over mensen én de manier waarop zij werken. Dat vraagt om veranderbereidheid, slagkracht en de juiste oplossingen. In dit webinar geven we je eyeopeners en ontdek je de voorwaarden voor een succesvolle transformatie.


Sprekers

Huib Kolen
Huib
Kolen

Specialist Digitale transformatie
Ricoh Nederland

Jan Nieuweboer
Jan
Nieuweboer

Innovatiemanager

Rabobank

Datum:
Terugkijken

Hybride vergaderen

Hoe zorg je dat medewerkers soepel en plezierig vergaderen in een hybride setting? Met praktijkervaringen van VolkerWessels.

Tijdens dit webinar ontdek je:

  • Wat er komt kijken bij de technische inrichting van ruimtes voor hybride vergaderen.
  • Hoe je ‘t werkplekbeheer hierop afstemt en grip houdt op de kantoorbezetting.
  • Hoe VolkerWessels ruimtes inricht op hybride vergaderen.

Hybride vergaderen vraagt om een optimale technische inrichting van (vergader)ruimtes. Met passende, uniforme apparatuur. Waarbij beeld en geluid op elkaar zijn afgestemd. En waarmee gebruikers soepel en snel aan de slag kunnen. In dit webinar ontdek je de succesfactoren van efficiënt en prettig hybride vergaderen.


Sprekers

Jan Hellenbrand
Jan
Hellenbrand

Specialist Hybride vergaderen
Ricoh Nederland

Leroy Blair
Leroy
Blair

Specialist Hybride vergaderen
Ricoh Nederland

Wouter Aarts
Wouter
Aarts

Specialist Hybride vergaderen
Ricoh Nederland

Paul Wante
Paul
Wante

Operationeel beheerder
VolkerWessels Telecom

Datum:
Terugkijken

Digitaliseren in de praktijk

Hoe houd je altijd en overal grip op de informatie- en documentverwerking van bedrijfsprocessen, in minder tijd? Met praktijkervaringen van A.S. Watson.

Tijdens dit webinar ontdek je:

  • De kansen om processen in alle lagen van de organisatie eenvoudig te digitaliseren én optimaliseren.
  • Hoe je processen dankzij digitalisering gecontroleerd uitvoert en volgt, óók als deze afdelingsoverstijgend plaatsvinden.
  • Hoe A.S. Watson een aantal contract- en vastgoedmanagementprocessen heeft gedigitaliseerd en wat hen dit oplevert.

Elke organisatie werkt met systemen, maar de processen eromheen vinden vaak handmatig en (deels) op papier plaats. Zo gaat er veel tijd verloren aan informatie- en documentverwerking. In dit webinar ontdek je hoe je bedrijfsprocessen eenvoudig digitaliseert én optimaliseert. Zodat je plezieriger werkt en méér tijd hebt voor kerntaken.


Sprekers

Erica van den Biggelaar
Erica van den
Biggelaar

Specialist Document Management

Ricoh Nederland

Patrick Aben
Patrick
Aben

Specialist Document Management

Ricoh Nederland

Jeroen Luijten
Jeroen
Luijten

Manager Functioneel Beheer en Business Intelligence
AS Watson

Datum:
Terugkijken

Cybersecurity

Hybride werken verhoogt de kans dat je doelwit wordt van cybercriminaliteit. Hoe zorg je dat je altijd veilig werkt? Met praktijkervaringen van verzekeringsmakelaar Schouten Zekerheid.

Tijdens dit webinar ontdek je:

  • Welke cyberdreigingen bestaan en wat de risico’s zijn voor de bedrijfsvoering.
  • Op welke manier je jouw organisatie 24/7 digitaal veilig houdt.
  • Hoe Schouten Zekerheid security awareness in de praktijk realiseert.

Meer mensen werken vaker thuis. Daardoor loopt jouw organisatie meer risico om door cybercriminelen te worden aangevallen. Hoe kun je die kans verkleinen? Waar begin je? Bij technologie? Met een andere werkwijze? En welke rol spelen jouw medewerkers in dat proces? In dit webinar krijg je praktische tips waarmee je direct en effectief aan de slag kunt.

Dit webinar wordt verzorgd door Avantage, een Ricoh company.


Sprekers

Martijn Scheffel
Martijn
Scheffel

Teamlead Security Advisory Center
Avantage

Jasper Glaser
Jasper
Glaser

Salesmanager

Avantage

Datum:
Terugkijken

Grip op facturen met e-invoicing

Hoe verwerk je inkomende en uitgaande facturen superefficiënt, zónder tussenkomst van medewerkers? Met praktijkervaringen van Maasstad Ziekenhuis.

Tijdens dit webinar ontdek je:

  • De laatste ontwikkelingen en mogelijkheden van e-invoicing.
  • Hoe je het facturatieproces eenvoudig digitaliseert, van uitgifte tot verzending.
  • Hoe Maasstad Ziekenhuis papieren facturen digitaal uitleest en verwerkt.

Met e-invoicing is het mogelijk om het complete facturatieproces te digitaliseren én optimaliseren. Facturen scannen is niet langer nodig en de factuurinformatie is direct digitaal beschikbaar, waardoor de verdere verwerking nog efficiënter verloopt. In dit webinar ontdek je wat e-invoicing oplevert en hoe je dit eenvoudig implementeert.


Sprekers

Marcel van der Steen
Marcel
van der Steen

Specialist Digitale transformatie


Ricoh Nederland

Jordy Selhorst
Jordy
Selhorst

Teamleider Crediteuren, Order administratie en Functioneel beheer
Maasstad Ziekenhuis

Datum:
Terugkijken

De moderne werkplek

Om productief te kunnen (samen)werken, heb je een moderne werkplek nodig. Een werkplek die je met elk device, altijd en overal veilig kunt gebruiken. Woningcorporatie Pré Wonen deelt ervaringen uit de praktijk.

Tijdens dit webinar ontdek je:

  • Welke tools je nodig hebt om een moderne werkplek optimaal in te richten.
  • Wat het jouw medewerkers oplevert en hoe je hen meekrijgt in de verandering.
  • Hoe Pré Wonen de moderne werkplek in de organisatie heeft geïntegreerd.

Altijd en overal kunnen (samen)werken. Efficiënt, effectief én met plezier. Het valt of staat met een moderne werkplek, waarmee medewerkers direct beschikken over alle Office- en bedrijfsapplicaties, informatie, inzichten en ondersteuning die zij in hun rol nodig hebben. In dit webinar kom je te weten hoe je dat optimaal faciliteert.

Dit webinar wordt verzorgd door Avantage, een Ricoh company.


Sprekers

Bo van der Linden
Bo
van der Linden

Business
Consultant


Avantage

Martijn de Vries
Martijn
de Vries

Adoptiedeskundige &
Microsoft Dynamics
specialist
Avantage

Myron Nicholson
Myron
Nicholson

Manager Facilitair en ICT


Woningcoöperatie Pré Wonen